Regulamin
OGÓLNE POSTANOWIENIA
1.1 Niniejsze ogólne warunki handlowe (dalej "Warunki") obowiązują przy sprzedaży produktów i usług przez sprzedawcę, którym jest firma Performance marketing solution s.r.o. z siedzibą w Rybná 716/24, Stare Miasto, 110 00 Praga, NIP: 06259928, NIP: CZ06259928, zawartych z kupującym za pośrednictwem środków komunikacji na odległość poprzez interfejs stron internetowych sprzedawcy.
1.2 Warunki bliżej określają i precyzują prawa i obowiązki sprzedawcy i kupującego (dalej również "klient").
1.3 Postanowienia warunków handlowych stanowią integralną część umowy kupna.
1.4 Jeśli stroną umowy jest konsument (inna osoba niż przedsiębiorca, który składa zamówienie w ramach swojej działalności gospodarczej), stosunki nieuregulowane warunkami handlowymi są również regulowane kodeksem cywilnym (nr 89/2012 Zb.) i ustawą o ochronie konsumenta (nr 634/1992 Zb.).
1.5 Te warunki handlowe są zamieszczone na stronach internetowych sprzedawcy i obowiązują przy sprzedaży produktów i usług sprzedawcy na stronach internetowych https://biblia-kotow.pl.
ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY
2.1 Oznaczenie produktu, opis jego głównych cech i cena, w tym informacja, czy cena zawiera VAT, czy jest bez VAT, są podane na wybranej stronie internetowej sprzedawcy. W przypadku podania ceny bez VAT podana jest również cena z odpowiednią stawką VAT. Cena jest również zawsze podana na formularzu zamówienia. Oferta sprzedaży pozostaje ważna, jak długo jest wyświetlana na interfejsie sieciowym.
2.2 Formularz sprzedaży zawsze zawiera informacje o kliencie, zamawianym produkcie, towarze lub usłudze, cenie, w tym podatki i opłaty, sposób zapłaty ceny zakupu, dane dotyczące pożądanego sposobu dostawy i informacje o kosztach związanych z dostawą produktu lub świadczenia usług. W przypadku kursów online koszty dostawy nie są naliczane.
2.3 Relacja umowna między sprzedawcą a klientem powstaje poprzez wysłanie zamówienia (a nie po potwierdzeniu zamówienia). Klient składa zamówienie, klikając przycisk „Wyślij“. Od tego momentu między nim a sprzedawcą powstają wzajemne prawa i obowiązki określone umową kupna i niniejszymi warunkami handlowymi. Składając zamówienie, klient potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi warunkami handlowymi i że zgadza się na nie. Warunkiem ważnego zamówienia elektronicznego jest wypełnienie wszystkich przewidzianych danych i wymagań podanych w formularzu sprzedaży. Sprzedawca wyklucza przyjęcie oferty z dodatkiem lub odchyleniem.
2.4 Informacje o poszczególnych krokach technicznych prowadzących do zawarcia umowy są widoczne w procesie zamawiania, a klient ma możliwość sprawdzenia i ewentualnej korekty zamówienia przed jego faktycznym wysłaniem. Dane podane w zamówieniu są uznawane przez sprzedawcę za prawidłowe.
2.5 Klient zgadza się na korzystanie ze środków komunikacji na odległość przy zawieraniu umowy.
2.6 Umowa jest zawierana w języku czeskim. Umowa, odpowiedni dokument podatkowy, będzie przechowywany w elektronicznym archiwum sprzedawcy przez 5 lat od jej zawarcia w celu jej pomyślnego wypełnienia i nie jest dostępna dla trzecich stron niezainteresowanych.
2.7 Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć lub świadczyć towar/usługę, którą klient zamówił, a klient zobowiązuje się przyjąć towar/usługę i zapłacić sprzedawcy cenę zakupu. Obowiązek dostarczenia towaru/usługi sprzedawca jest zwolniony w przypadku wyprzedania zapasów, o czym klient zostanie poinformowany.
2.8 Prawo własności do produktów/towaru przechodzi na klienta po zapłaceniu ceny zakupu i jego odbiorze.
CENA, SPOSÓB PŁATNOŚCI
3.1 Cena produktów, towarów i usług, w tym informacja, czy cena zawiera VAT, czy jest bez VAT, jest podana na wybranym interfejsie sieciowym sprzedawcy. W przypadku podania ceny bez VAT, podana jest również cena z odpowiednią stawką VAT. Cena jest zawsze podana również na formularzu sprzedaży.
3.2 W przypadku książki "Biblia kotów", klient jest zobowiązany zapłacić również koszty związane z jej pakowaniem i dostawą. Cena za pakowanie i dostawę jest zawsze podana na formularzu sprzedaży, jeśli jest naliczana przez sprzedawcę.
3.3 Sprzedawca wystawi klientowi dokument podatkowy - fakturę dotyczącą płatności dokonywanych na podstawie umowy, który służy jako dowód zakupu produktu, towaru lub usługi. Sprzedawca jest płatnikiem podatku VAT.
SPOSÓB PŁATNOŚCI
3.4 Cena produktu/towaru oraz ewentualne koszty związane z dostawą towaru są płatne przez klienta bezgotówkowo, metodą i na konto wybrane w formularzu sprzedaży.
3.5 Do płatności bezgotówkowych dostępne są metody płatności podłączone do bramki płatniczej firmy Stripe, która zapewnia bezpieczną technologię akceptacji kart płatniczych i przelewów bankowych online. Numery kart płatniczych i hasła do bankowości elektronicznej są wprowadzane za pośrednictwem bezpiecznego i zaufanego kanału firmy Stripe.
Można skorzystać z następujących opcji płatności:
płatność online kartą VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro
przelew bankowy na podstawie faktury
3.6 Płatność jest jednorazowa lub podzielona na dwie płatności zgodnie z warunkami określonymi dla poszczególnych produktów.
3.7 Klient jest zobowiązany zapłacić cenę wraz z podaniem prawidłowego symbolu zmiennej płatności, w przeciwnym razie sprzedawca nie będzie mógł zidentyfikować płatności i zapewnić terminowego wykonania.
3.8 Cena zakupu jest wymagalna w ciągu 14 dni od zawarcia umowy (od daty wystawienia faktury), chyba że jest inaczej określone, zobowiązanie klienta do zapłaty ceny za produkt/towar lub usługę jest spełnione w momencie zaksięgowania odpowiedniej kwoty na koncie sprzedawcy.
Warunki dostawy
W przypadku produktów edukacyjnych online dostawa oznacza przesłanie danych dostępowych przez sprzedawcę na adres e-mail klienta podany w formularzu sprzedaży lub poprzez przesłanie linku URL.
Dane dostępowe zostaną dostarczone przez sprzedawcę klientowi po zapłaceniu pełnej ceny zakupu, najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych, chyba że określono inaczej.
Zabezpieczenie i ochrona praw autorskich
Dane dostępowe do produktów online lub odpowiedni adres URL są przeznaczone wyłącznie do użytku osobistego klienta. Dostęp do konta użytkownika jest zabezpieczony nazwą użytkownika i hasłem.
Klient jest zobowiązany do zachowania poufności informacji niezbędnych do dostępu do jego konta użytkownika produktu online lub podanego adresu URL.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nadużycie nazwy użytkownika i hasła przez osoby trzecie.
Produkty (programy edukacyjne online, książki) sprzedawane przez sprzedawcę za pośrednictwem interfejsu internetowego, w tym ich zawartość, podlegają ochronie prawnej zgodnie z prawem autorskim.
Ich rozpowszechnianie lub udostępnianie osobom trzecim bez zgody autora jest zabronione.
Uprawnienie do korzystania z dzieła autorskiego może zostać udzielone klientowi tylko na podstawie umowy licencyjnej.
Klient odpowiada sprzedawcy za szkody spowodowane naruszeniem praw ochrony dzieła autorskiego.
Odstąpienie od umowy
Odstąpienie od umowy przez konsumenta
Jeśli kupujący jest konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy w terminie czternastu dni od otrzymania/dostawy produktu, towaru, bez podania przyczyny i jakichkolwiek sankcji.
Prawo to nie służy jako sposób rozwiązywania reklamacji towaru.
Jeśli zdecydujesz się na odstąpienie w tym terminie, prosimy o przestrzeganie poniższych warunków:
Najpóźniej 14. dnia po otrzymaniu produktu/towaru sprzedawca musi otrzymać oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Adresat: ksiazka@biblia-kotow.pl
Wzór formularza odstąpienia od umowy (wypełnij ten formularz i wyślij go z powrotem tylko w przypadku, gdy chcesz odstąpić od umowy)
Oświadczam/y, że niniejszym odstępuję/my od umowy kupna tego towaru
Data zamówienia/data otrzymania
Imię i nazwisko konsumenta/konsumentów
Adres konsumenta/konsumentów
Podpis konsumenta/konsumentów (tylko jeśli ten formularz jest wysyłany w formie papierowej)
Data
Proszę wysłać formularz e-mailem na adres info@biblia-kotow.pl wraz z podaniem numeru zamówienia, imienia i daty zakupu.
Odstąpienie jest możliwe elektronicznie na adres e-mail: info@biblia-kotow.pl, w formie pisemnej na adres sprzedawcy podany w tych warunkach handlowych powyżej, zawsze z oświadczeniem, że kupujący odstępuje od umowy i z dołączoną kopią faktury - dokumentu podatkowego.
Kupującemu zostanie przesłany kredyt na kwotę odpowiadającą cenie zakupu kursu online.
Kwota zostanie zwrócona najpóźniej w ciągu 30 dni od otrzymania e-maila z odstąpieniem od umowy.
Odstąpienie od umowy przez sprzedawcę
Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy kupna bez niepotrzebnej zwłoki, jeśli stwierdzi, że druga strona naruszyła umowę w sposób istotny.
W celach niniejszej umowy za istotne naruszenie umowy uważa się:
opóźnienie klienta w zapłacie ceny zakupu lub częściowej płatności (raty) o więcej niż 10 dni po terminie płatności;
naruszenie przez klienta obowiązków ochrony praw autorskich (art. 5).
Prawa i obowiązki z tytułu wadliwego wykonania, reklamacje
Prawa i obowiązki stron umowy w zakresie odpowiedzialności sprzedawcy za wady, tj. praw wynikających z wadliwego wykonania, regulują odpowiednie przepisy powszechnie obowiązujące (szczególnie przepisy § 1914 do 1925, § 2099 do 2117 i § 2161 do 2174 kodeksu cywilnego).
Sprzedawca odpowiada klientowi, że towar nie posiada wad w momencie odbioru.
Jeżeli rzecz w momencie odbioru nie jest zgodna z umową kupna, klient ma prawo zażądać od sprzedawcy bezpłatnego i niezwłocznego doprowadzenia produktu/towaru do stanu zgodnego z umową kupna.
Wadliwe wykonanie klient zgłasza sprzedawcy bez zbędnej zwłoki, najpóźniej jednak w ciągu dwóch lat od odbioru towaru.
W celu reklamacji prosimy o kontakt mailowy na adres info@biblia-kotow.pl. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu i opis wady.
O sposobie załatwienia reklamacji zostaniecie Państwo poinformowani drogą mailową.
Klient może żądać bezpłatnego usunięcia wady, odpowiedniej obniżki ceny, a jeśli wada nie jest zbyt poważna (zwłaszcza jeśli nie można jej usunąć bez zbędnej zwłoki), można wystąpić o dostarczenie nowego towaru bez wad.
Jeżeli naprawa lub wymiana są niemożliwe, na podstawie odstąpienia od umowy klient może zażądać zwrotu pełnej ceny zakupu.
Reklamacja zostanie załatwiona bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, chyba że sprzedawca uzgodni z klientem dłuższy termin.
Sprzedawca nie jest zobowiązany spełnić roszczenia klienta, jeśli udowodni, że klient przed odbiorem towaru wiedział o wadzie lub ją sam spowodował.
Sprzedawca nie odpowiada za wady powstałe w wyniku normalnego zużycia lub nieprzestrzegania instrukcji obsługi.
Sprzedawca również nie odpowiada za wady, które mogą powstać u klienta z powodu wolnego połączenia internetowego kupującego, nieaktualnej przeglądarki internetowej lub niewgrania wymaganego oprogramowania do uruchomienia webinaru lub produktu online, na które to nie ma wpływu.